Νο #7 – Χρήσιμα Gluten Free Tips

337
GF40-tip-6-tapioka

Το Tamari είναι ένα πολύ καλό υποκατάστατο της σάλτσας σόγιας, γιατί έχει την ίδια γεύση, αλλά χωρίς γλουτένη. Η γλουτένη είναι ένα αρκετά πολύπλοκο μείγμα πρωτεϊνών, έτσι το να αναπαραχθούν οι ιδιότητές της στο ψήσιμο ενδεχομένως να χρειαστούν πολλές δοκιμές και αρκετά λάθη. Έτσι, χρησιμοποιούμε αλεύρι ρυζιού στην ζύμη τάρτας μας, χρησιμοποιούμε ένα μείγμα από καρύδα και αλεύρι ταπιόκα στις τηγανίτες μας και αλεύρι αμυγδάλου το οποίο αποτελεί ένα πολύ καλό υλικό για να φτιάξουμε κέικ και μπισκότα. Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε στο μυαλό μας ότι χρησιμοποιώντας τα διάφορα μείγματα αλεύρων θα πρέπει να πειραματιστούμε ώστε να βρούμε τις γεύσεις και τις υφές που μας ταιριάζουν καλύτερα. Επίσης, θα πρέπει να δίνουμε σημασία στους χρόνους προετοιμασίας και ψησίματος των gluten free άλευρων. Μπορούμε να κάνουμε πολλά noodles ρυζιού και γενικότερα να εκμεταλλευτούμε κάποιες κουζίνες όπως την ασιατική η οποία μας δίνει πολλές επιλογές φαγητών χωρίς γλουτένη αλλά και την μεσογειακή και την μεξικάνικη οι οποίες επίσης, προσφέρονται ιδιαίτερα για μία διατροφή χωρίς γλουτένη. Η μεσογειακή κουζίνα περιλαμβάνει πολλά φρέσκα λαχανικά, ψάρια, κρέατα, διάφορα έλαια και φρούτα ενώ η μεξικάνικη χρησιμοποιεί σαν βάση το καλαμπόκι και το ρύζι και τα συνδυάζει με διάφορα λαχανικά και μπαχαρικά για να δώσει γεύση.

Ιατρικές Συμβουλές για την Γλουτένη

Ακολουθήστε μας και εσείς στην σελίδα μας στο Facebook!
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ